O nas
Smo izkušena ekipa strokovnjakov, ki rezultatom vašega poslovanja doda novo dimenzijo. Obvladamo strokovna in poslovna znanja, kar skupaj z izkušnjami iz različnih področij združujemo v ponudbo celovitih rešitev. Smo PRIMA ekipa z večletnimi izkušnjami s področja računovodstva, ki stremi k rednemu izobraževanju, najvišji kakovosti opravljenih storitev in najnaprednejšim tehnološkim trendom v računovodski dejavnosti. Smo mladi po srcu, a izkušenih in umirjenih misli.
Zavedamo se, da je prava informacija ob pravem času ključnega pomena za vaše dobre poslovne odločitve in podporo vodenju vašega podjetja. Vodenje podjetja s pravimi informacijami podjetju prinese višjo dodano vrednost in nadpovprečen uspeh. Dobri medsebojni odnosi in razvoj vseh pogodbenih strank pa so ključni za doseganje tako vaših, kot tudi naših začrtanih ciljev.
V našem računovodstvu niste le številka. Svoje storitve prilagodimo značilnostim vašega podjetja, dejavnosti v kateri poslujete in načinu ter obsegu vašega poslovanja. Vsakemu poslovnemu partnerju se posvetimo individualno, preučimo posebnosti vašega poslovanja in vam glede na začetno analizo tudi ustrezno svetujemo.
Svoje znanje in izkušnje z veseljem nesebično delimo tudi z vami. Zavedamo se, da je vsak strokovnjak na svojem področju. Znamo vam prisluhniti, svetovati in predlagati učinkovite rešitve za težave, s katerimi se srečujete pri vašem poslovanju. Predstavimo vam številke rezultatov vašega poslovanja in svetujemo kaj bi bilo potrebno storiti, da bo v prihodnje končna slika še lepša. Včasih majhne spremembe v načinu poslovanja, prinesejo velike rezultate!
Vprašanja, zadrege in dileme je najboljše reševati sproti. Naša telefonska linija in elektronska pošta sta zato vseskozi odprti za vaš klic ali e-mail. S pomočjo tehnološko najnaprednejšega informacijskega sistema vam nudimo dostop do vaših računovodskih informacij 24 ur na dan, vse dni v tednu. Informacije vam kljub strokovni tematiki posredujemo na jasen in razumljiv način.
Naše poslovanje temelji na podlagi visokih etičnih in moralnih standardov. Zagotavljamo vam 100 % diskretnost in zaupnost medsebojnega sodelovanja ter podatkov in informacij s katerimi se srečujemo v sklopu našega medsebojnega sodelovanja.
Naš redni delovni čas je sicer med delovniki med 8:00 – 16:00, smo pa v izjemnih primerih dosegljivi tudi izven delovnega časa (popoldnevi, vikendi). Zavedamo se, da delovni dan uspešnih podjetnikov pogosto ne traja 8 ur, delovni teden pa se marsikdaj ne zaključi s petkom. Hitra odzivnost je ena od naših konkurenčnih prednosti.
Zavedamo se visoke kakovosti naših storitev. Kljub vsemu pa se zavedamo tudi, da si včasih podjetniki med sabo nismo kompatibilni. V primeru, da v začetnih treh mesecih sodelovanja začutite, da naše storitve niso to, kar ste pričakovali, vam povrnemo vse stroške, ki ste jih imeli z našimi storitvami.
Iščete visoko usposobljenega poslovnega partnerja z veliko znanja na področju računovodstva?
Menite, da smo zaupanja vreden partner, ki mu boste zlahka zaupali svoje poslovne ideje, težave in skrbi?
Bomo vašo dokumentacijo prejemali v dogovorjenih rokih, da jo lahko obdelamo in pravočasno oddamo v skladu z zakonsko predpisanimi roki?
Imamo skupen cilj medsebojnega sodelovanja, da bomo tako vi, kot tudi mi zadovoljni s storitvijo ki jo prejemate/nudimo?
Ste odprti do predlogov, ki vam lahko pomagajo pri vašem poslovanju?
Ste svoje poslovanje pripravljeni prilagoditi, da omogočimo čim lažje delo tako za vas, kot tudi za nas?
Ste nas pripravljeni sprejeti kot svojo desno roko, ki vas vodi po računovodskem delu vašega poslovanja?
Ste v dobro vašega poslovanja pripravljeni sprejeti kritiko, nato pa tudi kaj spremeniti?
Iščete bližnjice do bolj uspešnega poslovanja, ki vodijo mimo zakonov.
O računovodstvu in davkih veste že vse, potrebujete pa le nekoga, ki bo podpisan na vaših oddanih dokumentih.
Je vaša dokumentacija brez repa in glave in tega nimate namena spreminjati.
Je najnižja cena bistven in edini faktor, ki ga iščete pri računovodstvu.
Vam je kvaliteta opravljenih računovodskih storitev sekundarnega pomena.
Se ne držite dogovorjenih rokov, za vaše težave pa so vedno krivi drugi.
Kar resnično cenim pri PRIMA računovodstvu je odzivnost, ažurnost in kvaliteta.
Všeč mi je, ker se v PRIMA računovodstvu ne bojijo novih izzivov, ki jih prinaša sodobni poslovni svet. S tem ciljam predvsem na nove trende poslovanja, kot npr. Kickstarter, Amazon… kateri so iz računovodskega vidika kar zahtevna zadeva. A kot rečeno, nam je zaenkrat še vsako težavo uspelo rešiti. Prodaja preko Kickstarterja je v Sloveniji bilia dokaj neznanka in zato, je bilo le malo je računovodstev, ki so bili pripravljen sprejeti ta izziv. Kljub nepoznavanju tega področja, je bilo PRIMA računovodstvo pripravljeno porabiti kar nekaj svojega časa s tem, da so se seznanili z novo obliko poslovanja in nato kampanjo pravilno izpeljali.
Glede na kompleksnost našega poslovanja s tujino se velikokrat zgodi, da rabim računovodski nasvet tudi v poznih večernih urah, izven delovnega časa. Zelo cenim, da je Matjaž skoraj vedno na voljo, da lahko čim prej razrešiva dane situacije.
PRIMA računovodstvo bi priporočil zaradi prijaznosti, razumevanja, kvalitete storitev, ažurnosti, prilagodljivosti in dobrih odnosov.
Za PRIMA računovodske storitve sem se odločil po priporočilu prijatelja, ki je tako kot jaz, samostojni podjetnik.
Kar mi je še posebej všeč pri delu z njimi je osebni pristop, ažurnost, dostopnost in natančnost. O novostih, ki jih moram poznati me obveščajo sami, tako da mi za to ni treba več skrbeti.
Super sodelujemo in res vse štima.
S PRIMA računovodskimi storitvami imam same pozitivne izkušnje.
Hitrost, kakovost opravljenih storitev, komunikacija, hitro reševanje problemov in pravi nasveti so samo nekatere od stvari, ki bi jih izpostavil pri našem sodelovanju.
Zaradi visoke kvalitete opravljenih storitev jih z veseljem priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem, prijateljem in znancem.
Prima računovodstvo je res prima!
Moje izkušnje s računovodstvom Prima so zelo pozitivne. Začeti poslovno pot ni enostavno, če pa imaš ob sebi ljudi, ki ti z veseljem priskočijo na pomoč, je vse lažje. Za Matjaža in njegovo ekipo moram poudariti, da so izredno prijazni in jim strokovnosti ne manjka. Kadarkoli sem imela vprašanje oziroma sem potrebovala pomoč, so me sprejeli z odprtimi rokami.
Z veseljem priporočim računovodstvo Prima tudi drugim, saj res za vsako težavo najdejo rešitev!
Začetke svojega samostojnega podjetništva bom vedno povezovala s svojim računovodskim servisom. O vseh novih zadevah, pravnih, zakonskih, bančnih, s katerimi sem se srečala, sem pri njih dobila odgovor. Strah je seveda na začetku samostojne poti prisoten pri vseh in vesel si lahko, če naletiš na človeka, ki ti pomaga.
Direktorja Prima računovodskega servisa poznam že dolga leta in lahko rečem, da je pošten, preudaren, natančen, sprejema trezne odločitve in je »mož beseda«.
Sama pa sem vesela, da lahko vsem, ki si izbirajo svoj računovodski servis, priporočim Prima računovodski servis in iz prve roke zagotovim, da so super.
Ažurnost, svetovanje in obveščanje o novostih in obveznostih so lastnosti, ki so mi zelo pomembne pri računovodskem servisu.
Lahko rečem, da ima mlad in profesionalen kolektiv v računovodskem servisu PRIMA vse te vrline.
Za piko na i pa lahko omenim še odlično kavico, ki jo vedno postrežejo z nasmehom.
S Prima računovodstvom sodelujem že dolgo časa z vsemi svojimi podjetji.
So natančni, zelo odzivni, predvsem pa veliko delajo na dobri informiranosti strank in preventivi pri preprečevanju napak v poslovanju. Kadarkoli imamo vprašanja ali probleme pri izpeljavi so vedno na voljo za pomoč.
Naša podjetja poslujejo globalno, zato so izzivi veliki, vendar jih v Prima računovodstvu rešujejo vestno, sproti in brez večjih vplivov na naše poslovanje.
Sodelovanje s Prima računovodstvom vam zelo priporočam.
Glavne prednosti pri sodelovanju s Prima računovodstvom vidim predvsem v tem, da je delo vedno zanesljivo in pravočasno opravljeno.
Obveščen sem o vseh obveznostih, ki jih kot odgovorna oseba moram pravočasno narediti.
Nudijo oddaljeno pomoč tudi pri uradnih registracijah preko spleta, pojasnijo postopke in pravila ter tolmačijo aktualno zakonodajo in spremembe zakonodaje.
Kot prednost vidim tudi to, da dokumentacijo prevzamejo kar na sedežu firme. So dostopni, zanesljivi, natančni, fleksibilni, odgovorni in zaradi teh lastnosti jih priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem, prijateljem in znancem.
Sodelovanje s Prima računovodskim servisom mi je v veselje, saj me razbremenjujejo pri mojem delu in tako lahko svoj čas v celoti posvečam svoji stroki.
Prima ekipa se je pri našem sodelovanju izkazala kot strokovna, zanesljiva, natančna, odzivna, korektna, profesionalna in lojalna. So prizadevni, ambiciozni in stremijo k nenehnim izboljšavam, tako da sodelovanje z njimi z veseljem priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem.
Pri izbiri računovodskega servisa sem iskal predvsem hitro odzivnost ter dobro razmerje med kvaliteto in ceno in vse te lastnosti sem pri Prima računovodstvu tudi dobil.
Najpomembnejše mi je, da se sam ne rabim ukvarjati z računovodskimi težavami in vem, da imam za vse poskrbljeno, obveščen pa sem tudi o vseh pomembnih dogodkih in spremembah v zakonodaji. So natančni in komunikativni, stvari, ki jih rabim pa hitro dobim.
Tako kot do zdaj, bom Prima računovodstvu z veseljem delal dobro reklamo še naprej.
Ko začneš svojo samostojno pot, se srečaš z nešteto ovirami in vprašanji, PRIMA računovodstvo pa mi je priskočilo na pomoč pri odgovorih in pri ureditvi vseh listin ob začetku poslovanja.
Všeč mi je njihova natančnost, skrbnost in odzivnost, vesel pa sem tudi pomoči na daljavo preko spleta, v kolikor se znajdem pred kakšno težavo. Njihovo znanje in izkušnje uporabljam tudi pri svojem delu, ko potrebujem strokovno mnenje in pomoč pri oblikovanju dela vlog in zahtevkov, kjer je potrebno računovodsko znanje.
Tako, kot sem sam začel sodelovanje s PRIMA računovodstvom preko priporočila, jih priporočam tudi naprej, saj sem z njihovim delom res zadovoljen.