Davčne
blagajne
“Davčne blagajne” oziroma davčno potrjevanje računov je bilo uvedeno z namenom nadzora gotovinskega poslovanja in izvajanja dvojne kontrole izdaje računov – preko FURSa in preko kupcev. Prilagoditev poslovanja oziroma sama uvedba davčnega potrjevanja računov zahteva precejšnjo mero administrativne in informacijske pred-priprave. Tukaj smo, da vam pri teh postopkih pomagamo, da jih izvajate pravilno, saj so v nasprotnem primeru globe precejšen finančni zalogaj.
Poleg osnovnih informacij o tem, kako davčno potrjevanje računov poteka, vam priporočamo tudi, kako se zadeve lotiti v praksi.
Ker imamo z različnimi programi in aplikacijami preko naših poslovnih partnerjev kar nekaj izkušenj, vam svetujemo tudi glede ustrezne programske opreme in skupaj najdemo pravo rešitev glede na vašo dejavnost in vaš način poslovanja. Za vas pridobimo namensko digitalno potrdilo, uredimo vse podrobnosti z internim aktom, nudimo pomoč pri nastavitvah naprave, za katero se odločite – Finančni upravi sporočimo podatke o poslovnih prostorih in elektronski napravi ter v sistemu uredimo ujemanje osebe in davčne številke.
Poskrbimo, da vaše davčno potrjevanje računov poteka nemoteno in skladno z zakonsko določenimi pravili.